Ramowy rozkład dnia


Ramowy rozkład dnia
rok szkolny

2021/2022


7:00 – 8:00

Przyjazd dzieci. Schodzenie się dzieci do wyznaczonych sal. Zabawy tematyczne, dowolne, gry i zabawy dydaktyczne w salach i na korytarzu. Rozmowy indywidualne , ćwiczenia słownikowe, ćwiczenia artykulacyjne.Przygotowanie do zajęć. Zajęcia logopedyczne. Dalton – (planowanie , wykonywanie zadań, wyznaczanie dyżurnych)

8:00 - 8:40

Dalton – (planowanie , wykonywanie zadań, wyznaczanie dyżurnych). Religia. Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Czynności higieniczno-sanitarne (  w tym mycie zębów).

8:40 - 9:25

I zajęcie dydaktyczne realizowane według wybranego programu. Religia

9:25 – 10:25

Zabawy dowolne ( konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne ) przy niewielkim udziale nauczyciela/

10:25 – 11:05

II zajęcie dydaktyczne realizowane według wybranego programu. Rytmika.

11:05 – 11:50

Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczno-sanitarne. Obiad.

11:45 - 12:00

Relaksacja. Słuchanie utworów literatury dziecięcej w ramach kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom. Rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi.

12:00- 13:30 

Zabawy na placu zabaw ( zabawy ruchowe i na przyrządach, zajęcia sportowe) , spacery , wycieczki po najbliższej okolicy

 ( obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe, gospodarcze
i ogrodnicze). Zabawy ruchowe w przedszkolu. Język angielski

Dalton – wykonywanie zadań, podsumowanie pracy w ciągu tygodnia/ zajęcia informatyczne z wykorzystaniem komputera/ pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Zajęcia logopedyczne. Rytmika.

13:30-14:00 

Dalton – wykonywanie zadań, podsumowanie pracy w ciągu tygodnia/ zajęcia informatyczne z wykorzystaniem komputera/ pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczno-sanitarne. Podwieczorek.

14:00 – 16:00

Zajęcia logopedyczne. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym, gry i zabawy ruchowe wspomagające rozwój fizyczny. Zabawy na placu zabaw. Rozwożenie dzieci. Rozchodzenie się dzieci.


        RAMOWE ROZKŁADY DNIA W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH



GRUPA 1 - FIOLETOWA

7:00 - 8:30

Schodzenie się dzieci. Powitanka. Zabawy integrujące grupę. Wyznaczanie dyżurnych.

Ćwiczenia poranne.

Ćwiczenia artykulacyjne.

Rozwijanie kompetencji kluczowych- budowanie dłuższych wypowiedzi.

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.

Uzupełnianie kalendarza pogody.

Dalton (planowanie/realizacja).

8:30 - 9:00

Przygotowanie do śniadania, śniadanie - kształtowanie nawyków higienicznych,

zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku, rozwijanie sprawności manualnej podczas posługiwania się sztućcami .

9:00 - 9:40

I zajęcie z całą grupą.

Kącik Dobrego Startu.

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych.

9:40 - 10:00

Zabawy muzyczno – ruchowe.

10:00 -10:40

Zabawa dowolna w kącikach zainteresowań.

Dalton (realizacja).

10:40 - 11:20

II zajęcie z cała grupą.

11:20 - 12:00

Przygotowanie do obiadu , obiad - kształtowanie nawyków higienicznych,

zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku, rozwijanie sprawności manualnej podczas posługiwania się sztućcami .

12:00 - 13:00

Relaksacja. Czytanie bajek w ramach kampanii Cała Polska czyta dzieciom- rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi.

Język angielski( poniedziałek, środa), rytmika( poniedziałek).

13:00 - 13:30

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Pobyt poza budynkiem przedszkola: spacer do parku, do centrum Ujazdu, na łąkę, do parku.

Zabawa z kodowaniem.

Dalton (realizacja).

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna.

Zabawy swobodne wg pomysłów dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym, zajęcia

z elementami informatyki. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi.

13:30 - 14:00

Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek -  kształtowanie nawyków higienicznych,

zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku.

14:00 - 15:00

Podsumowanie z dziećmi minionego dnia.

Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy i piosenek.

Dalton- podsumowanie zadań tygodniowych (piątek).

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

 

 Uwaga! Ramowy rozkład dnia, jak sama nazwa wskazuje, jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty zaproszonych gości, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.




GRUPA 2 - NIEBIESKA

 

7.00-8.30

Schodzenie się dzieci. Wyznaczanie dyżurnych. Powitanka. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia artykulacyjne.

Ćwiczenia poranne.

Rozwijanie kompetencji kluczowych- budowanie dłuższych wypowiedzi.

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.

Uzupełnianie kalendarza pogody.

Dalton (planowanie/realizacja)

8.30-9.10

Przygotowanie do śniadania- kształtowanie nawyków higienicznych.

Śniadanie-  zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku, doskonalenie sprawności posługiwania się sztućcami

 ( łyżka, widelec).

9.10-9.35

Zajęcie z grupą.

Kącik Dobrego Startu.

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych.

9.35-10.15

Zabawa dowolna.

 Dalton (realizacja).

Język angielski.

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna.

10.15-11.20

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Pobyt poza budynkiem przedszkola: spacer do parku, do centrum Ujazdu, na łąkę, do parku.

Zabawy ruchowe w sali.

 

11.20-12.00

Przygotowanie do obiadu- kształtowanie nawyków higienicznych.

Obiad-  zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku.

12.00-12.30

Relaksacja. Czytanie bajek w ramach kampanii Cała Polska czyta dzieciom- rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi.

12.30-13.20

Zabawa z kodowaniem.

Dalton (realizacja).

Rytmika.

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna.

Zabawy swobodne wg. pomysłów dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia

 o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym, zajęcia

 z elementami informatyki. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi.

13.20-13.50

Przygotowanie do podwieczorku- kształtowanie nawyków higienicznych.

Podwieczorek-  zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie i zachowanie prawidłowej postawy przy stoliku.

13.50-14.30

Podsumowanie z dziećmi minionego dnia.

Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy i piosenek

Dalton- podsumowanie zadań tygodniowych (piątek).

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

14.30-16.00

Przyjście dzieci z innych grup przedszkolnych- praca w grupie łączonej.

 

     

Ramowy rozkład dnia , jak sama nazwa wskazuje, jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty gości w przedszkolu, uroczystości, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.

GRUPA 3 - LIMONKOWA

 Ramowy rozkład dnia 4 - latki

7.30-8.20

Schodzenie się dzieci. Wyznaczanie dyżurnych. Powitanka. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne.

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci -budowanie dłuższych wypowiedzi. Ćwiczenia artykulacyjne.

8.20-9.10

Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie nawyków higienicznych.

Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

9.10-9.35

I zajęcie z całą grupą. Kącik Dobrego Startu- wspomaganie rozwoju psychoruchowego.

9.35-10.45

Zabawa dowolna./ Zabawy ruchowe w sal, na tarasie.

DALTON - planowanie(poniedziałek)/realizacja

Zajęcia w ogrodzie sensorycznym.

10.45-11.10

II zajęcie z całą grupą

11.10-12.00

Przygotowanie do obiadu. Kształtowanie nawyków higienicznych. Obiad. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

12.00-12.30

Relaksacja. Czytanie bajek w ramach realizacji kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom. Rozmowy na temat ich treści -budowanie dłuższych wypowiedzi. Słuchanie muzyki relaksacyjnej.

Język angielski(wtorek, czwartek)/

12.30-13.40

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Pobyt poza budynkiem przedszkola: spacer do parku, do centrum Ujazdu, na łąkę, do lasu.

Zabawy z kodowaniem - rozwijanie umiejętności logicznego myślenia.

Rytmika (piątek)

DALTON (realizacja)

Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Zabawy swobodne wg pomysłów dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym. Gry i zabawy wspomagające rozwój fizyczny. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi.

13.40-14.00

Przygotowanie do podwieczorku. Kształtowanie nawyków higienicznych. Podwieczorek. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

14.15-14.30

Podsumowanie z dziećmi minionego dnia.

Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy, piosenek.

DALTON- podsumowanie zadań tygodniowych(piątek).

Przejście do grupy łączonej (niebieskiej)


UWAGA!!! Ramowy rozkład dnia, jak sama nazwa wskazuje, jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty gości w przedszkolu, uroczystości, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.

GRUPA 4 - ZIELONA


Ramowy rozkład dnia 6-latki

7.30-8.20

Schodzenie się dzieci. Wyznaczanie dyżurnych. Powitanka. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne.

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci -budowanie dłuższych wypowiedzi. Ćwiczenia artykulacyjne. Zabawy słuchowe.

8.20-9.05

Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie nawyków higienicznych.

Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

Religia (wtorek, środa)

9.05-9.45

I zajęcie z całą grupą. Kącik Dobrego Startu- wspomaganie rozwoju psychoruchowego.

9.45-10.40

Zabawa dowolna./ Zabawy ruchowe w sali i na tarasie.

DALTON - planowanie(poniedziałek)/realizacja

Zajęcia w ogrodzie sensorycznym.

10.40-11.15

II zajęcie z całą grupą

11.15-12.00

Przygotowanie do obiadu. Kształtowanie nawyków higienicznych. Obiad. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

12.00-12.30

Relaksacja. Czytanie bajek w ramach realizacji kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom. Rozmowy na temat ich treści -budowanie dłuższych wypowiedzi. Słuchanie muzyki relaksacyjnej.

Język angielski(poniedziałek, czwartek)/

12.30-13.40

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Pobyt poza budynkiem przedszkola: spacer do parku, do centrum Ujazdu, na łąkę, do lasu.

Zabawy z kodowaniem - rozwijanie umiejętności logicznego myślenia.

Rytmika (wtorek)

DALTON (realizacja)

Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Zabawy swobodne wg pomysłów dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym. Gry i zabawy wspomagające rozwój fizyczny. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi.

13.40-14.00

Przygotowanie do podwieczorku. Kształtowanie nawyków higienicznych. Podwieczorek. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

14.15-14.30

Podsumowanie z dziećmi minionego dnia.

Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy, piosenek.

DALTON- podsumowanie zadań tygodniowych(piątek).

Przejście do grupy łączonej (pomarańczowej)

 

 

 

UWAGA!!! Ramowy rozkład dnia, jak sama nazwa wskazuje, jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty gości w przedszkolu, uroczystości, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.

 

 

                                                                                  GRUPA 5 - CZERWONA

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

I część dnia

8.00-8.30

Powitanka  /według piktogramów/ muzycznie

Planowanie , wybór dyżurnych – DALTON/ Religia- wtorek i środa

Zabawy integrujące grupę

Ćwiczenia poranne

Rozmowy kierowane zgodnie z zainteresowaniami dzieci-rozwijanie umiejętności dłuższych wypowiedzi dzieci

Przygotowanie do śniadania według wytycznych

Śniadanie- spożywanie posiłków z użyciem sztućców w w formie szwedzkiego stołu, nakrywanie do stołu i sprzątanie po posiłku

 

II część dnia

8.30-9.30

9.30-10.30

10.30-11.10

11.10-11.50

 

 

11.50-12.30

 

 

12.30-13.30

 

 

 

 

13.30-13.50

I zajęcia z całą grupą

Zabawy dowolne/ Zabawy ruchowe/Realizacja zaplanowanych zadań

II zajęcia z całą grupą

Przygotowanie do obiadu według wytycznych/ Ćwiczenia artykulacyjne

Obiad- spożywanie posiłków z użyciem sztućców i samodzielnego nalewania zupy, nakrywanie do stołu i sprzątanie po posiłku

Relaksacja- Czytanie książek w ramach Kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom. Rozwijanie umiejętności dłuższych wypowiedzi/TOC/Zabawy na placu zabaw według wytycznych

Spacery do parku , na łąkę, do lasu/Zabawy ruchowe w sali/DALTON realizacja zaplanowanych zadań/Rytmika – czwartek/Zabawy swobodne dzieci rozwijające ich zainteresowania. Gry i zabawy dydaktyczne, badawcze. Zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym, informatycznym.

Przygotowanie do podwieczorku- według wytycznych.

Podwieczorek.

III część dnia

13.50-14.30

Praca indywidualna z dzieckiem/ Podsumowanie dnia. Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy i piosenek.

Piątek – podsumowanie i refleksja- DALTON

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań

 

Wiodąca aktywność

Poniedziałek

społeczno-emocjonalna

Wtorek

językowa

Środa

matematyczno-przyrodnicza

Czwartek

muzyczno-ruchowa

Piątek

Plastyczno-techniczna

 

GRUPA 6 - POMARAŃCZOWA DZIECI – 5 – LETNIE

I CZĘŚĆ DNIA

7.30 – 8.20

Schodzenie się dzieci, czynności: opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne, rozmowy indywidualne z dziećmi, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze: obserwacyjnym, artystycznym, stymulująco – kompensacyjnym oraz wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym. Gry dydaktyczne. Dalton. Czynności porządkowe. „Powitanka” – wiersz, piosenka, ź też pląs muzyczno – ruchowy. „Kodowanie na dywanie” – zajęcia/gry/zabawy kształtujące myślenie logiczno – matematyczne dzieci. Ćwiczenia poranne.

8.20 – 9.00

Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Kształtowanie nawyków: samodzielnego, estetycznego i kulturalnego przygotowania do spożywania posiłku, czynności higieniczne i porządkowe po zakończeniu posiłku, rozwijanie sprawności manualnej podczas prawidłowego posługiwania się sztućcami. 

II CZĘŚĆ DNIA

9.00 – 9.30

I Zajęcie edukacyjno - wychowawcze , działania związane z realizacją „Metody dobrego startu” prof. Marty Bogdanowicz (w języku polskim i angielskim) oraz programu powszechnej dwujęzyczności „Watt’s English”.

9.30 – 9.45

Zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem.

9.45 – 10.30

I Zajęcie edukacyjno – wychowawcze, spacery i wycieczki, eksperymenty oraz doświadczenia dziecięce.

10.30 – 11.20

Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci w kącikach zainteresowań..

11.20 – 12.00

Przygotowanie do obiadu. Obiad. Wdrażanie do samodzielności przy nakładaniu potraw, samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku, posługiwania się nożem i widelcem, czynności higieniczne i porządkowe po zakończeniu posiłku.

III CZĘŚĆ DNIA

12.00 – 13.30

Kampania głośnego czytania Fundacji ABC XXI „Cała Polska Czyta Dzieciom”, zabawy o charakterze relaksacyjnym, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, rytmika (poniedziałek), zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań. Pomoc psychologiczno – pedagogiczna.

13.30 – 14.00

Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Kształtowanie nawyków: samodzielnego, estetycznego i kulturalnego przygotowania do spożywania posiłku, czynności higieniczne i porządkowe przed i po zakończeniu posiłku

14.00 – 15.00

Praca indywidualna, praca w zespołach, swobodna działalność dzieci, zabawy ruchowe i ze śpiewem w Sali, zabawy w kącikach zainteresowań, realizacja zadań z „tablicy zadań”, praca z instrukcją. Wykorzystywanie narzędzi edukacji daltońskiej do podsumowania dnia. Podsumowanie zadań z nauczycielem (piątek).

 

 

                                                                                          GRUPA 7 - ŻÓŁTA

 

7.30 – 8.20

Schodzenie się dzieci. Wyznaczanie dyżurnych. Powitanka. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. Ćwiczenia artykulacyjne.

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci -budowanie dłuższych wypowiedzi.

DALTON – planowanie/realizacja.

8.20 – 9.10

Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie nawyków higienicznych.

Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

9.10 –

9.35

I zajęcie z całą grupą. Kącik Dobrego Startu- wspomaganie rozwoju psychoruchowego.

9.35 – 10.20

Zabawa dowolna. Zabawy ruchowe w sali, na tarasie.

 

10.20 – 10.55

II zajęcie z całą grupą.

10.55- 11.20

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Pobyt poza budynkiem przedszkola: spacer do parku, do centrum Ujazdu, na łąkę, do lasu.

Język angielski – czwartek.

11.20 – 12.00

Przygotowanie do obiadu. Kształtowanie nawyków higienicznych. Obiad. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

12.00 – 12.30

Relaksacja. Czytanie bajek w ramach realizacji kampanii „Cała Polska Czyta Dzieciom”. Rozmowy na temat ich treści -budowanie dłuższych wypowiedzi. Słuchanie muzyki relaksacyjnej.

12.30 – 13.40

Zabawy z kodowaniem - rozwijanie umiejętności logicznego myślenia.

Rytmika (piątek)

DALTON (realizacja)

Język angielski – piątek.

Rytmika - czwartek

Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Zabawy swobodne wg pomysłów dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia o charakterze muzycznym, teatralnym, plastycznym. Gry i zabawy wspomagające rozwój fizyczny. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi

13.40 – 14.00

Przygotowanie do podwieczorku. Kształtowanie nawyków higienicznych. Podwieczorek. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku oraz prawidłowego posługiwania się sztućcami.

14.00 – 15.00

Podsumowanie z dziećmi minionego dnia.

Utrwalenie wiadomości i umiejętności, poznanych wierszy, piosenek.

DALTON- podsumowanie zadań tygodniowych(piątek).

Przejście do grupy łączonej (niebieskiej).

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

 

UWAGA!!! Ramowy rozkład dnia, jak sama nazwa wskazuje, jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty gości w przedszkolu, uroczystości, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.

Organizacja treści zawartych w Planecie dzieci skupia się wokół aktywności wiodącej, która w danym dniu dominuje nad pozostałymi:

- PONIEDZIAŁEK: aktywność społeczno-emocjonalna,

- WTOREK: aktywność językowa,

- ŚRODA: aktywność matematyczno- przyrodnicza,

- CZWARTEK: aktywność muzyczno-ruchowa,

- PIĄTEK: aktywność plastyczno-techniczna.

 

 

LogoBIP

Wyszukiwarka