RODO
Szanowni
Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych -
RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) informuję, iż:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Przedszkole Samorządowe w
Ujeździe
z siedzibą w Ujedzie przy ul. Przedszkolnej 5, 97-225 Ujazd,
reprezentowane przez Dyrektora Przedszkola. Z Administratorem można się
kontaktować w następujący sposób:
listownie: 97-225 Ujazd, ul. Przedszkolna 5
przez adres e-mailowy: psu@ujazd.com.pl,
telefonicznie pod numerem: (44) 719-21-65
Wyznaczono inspektora ochrony danych panią Żanetę Bykowską-Winkiel,z którym może się Pan/Pani kontaktować
pod numerem telefonu: 692 846 784 lub pod adresem e-mail: iod.psu@ujazd.com.pl
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit a, lit
b, lit. c, lit e RODO
w celu realizacji zadań Administratora określonych w
przepisach prawa, w tym między innymi
w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. -
Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.), Rozporządzeniu
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie sposobu
prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji
przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej
dokumentacji (Dz. U. poz. 1170 z późn. zm.), a następnie dla wypełnienia obowiązku
archiwizacji dokumentów.
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ich
otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty, które
przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie
zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
powyższych celów przetwarzania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa, w tym przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (zgodnie z zapisani art.
15 RODO),
- sprostowania (poprawiania) swoich danych (zgodnie z art. 16 RODO),
usunięcia danych osobowych (zgodnie z art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO),
- przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 21 RODO);
W przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie zgody
(tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przysługuje Panu/Panu prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, wówczas gdy wynika z
przepisów prawa lub zawartej umowy, w pozostałych przypadkach jest dobrowolne,
jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora może
skutkować nie załatwieniem sprawy.
Pana/Pani dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
Emilia Małagowska
(Podpis Administratora)