Realizowane projekty


Projekty, jakie są realizowane w poszczególnych grupach
w roku szkolnym 2021/2022


Grupa 1


„W ogrodzie pszczółki- hortiterapia dla każdego.”
„ Mamo, tato wolę wodę.”
W naszej grupie realizowany jest Plan Daltoński.


Grupa 2


 

Grupa 3


Plan Daltoński

Plan daltoński to koncepcja polegająca na wdrażaniu do samodzielności w działaniu, podejmowaniu inicjatyw
i odpowiedzialności za swoją pracę a także rozwijająca umiejętność współpracy. Najważniejsze filary zasad daltońskich to: odpowiedzialność, samodzielność, współpraca i refleksja. Kluczową ideą planu daltońskiego jest również indywidualizacja procesu nauczania.


Mamo, Tato wolę wodę to jeden z najbardziej cenionych programów edukacyjnych w Polsce. Jego nadrzędnym celem jest wykształcenie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym podkreśleniem roli wody
w codziennej diecie, a także zwrócenie ich uwagi na zagadnienie ochrony środowiska. W ramach programu tworzone są dla przedszkoli eksperckie materiały edukacyjno-poznawcze, w tym scenariusze zajęć, angażujące dzieci i wychowawców do wspólnej nauki poprzez zabawę.

 

,,W ogrodzie pszczółki czyli hortiterapia dla każdego" Polega na stymulowaniu sensorycznym wszystkich
5 zmysłów. Celem jest pozbywanie się napięć i stresu poprzez bliski kontakt z naturą oraz obserwację procesu wzrastania roślin, ich kwitnienia i owocowania, a także poprzez doznanie satysfakcji i zadowolenia
z efektów pracy nad pielęgnowaniem roślin.


Grupa 4

 

 Plan Daltoński

Plan daltoński to koncepcja polegająca na wdrażaniu do samodzielności w działaniu, podejmowaniu inicjatyw i odpowiedzialności za swoją pracę a także rozwijająca umiejętność współpracy. Najważniejsze filary zasad daltońskich to: odpowiedzialność, samodzielność, współpraca i refleksja. Kluczową ideą planu daltońskiego jest również indywidualizacja procesu nauczania.


Mamo, Tato wolę wodę to jeden z najbardziej cenionych programów edukacyjnych w Polsce zainicjowany w 2009 roku przez Żywiec Zdrój w trosce o zdrowy rozwój najmłodszych. Jego nadrzędnym celem jest wykształcenie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym podkreśleniem roli wody w codziennej diecie, a także zwrócenie ich uwagi na zagadnienie ochrony środowiska. W ramach programu tworzone są dla przedszkoli eksperckie materiały edukacyjno-poznawcze, w tym scenariusze zajęć, angażujące dzieci i wychowawców do wspólnej nauki poprzez zabawę.

 

,,W ogrodzie pszczółki czyli hortiterapia dla każdego" Polega na stymulowaniu sensorycznym wszystkich
5 zmysłów.
Celem jest pozbywanie się napięcia i stresu poprzez bliski kontakt z naturą oraz obserwację procesu wzrastania roślin, ich kwitnienia i owocowania, a także poprzez doznawanie satysfakcji i zadowolenia z efektów pracy nad pielęgnowaniem roślin.


Grupa 5



 

Grupa 6


Realizowane projekty:

- OGÓLNOPOLSKI PROJEKT "GRAMY ZMYSŁAMI" pod patronatem
Rzecznika Praw 
Dziecka Mikołaja Pawlaka

- PROJEKT W OGRODZIE PSZCZÓŁKI - CZYLI HORTITERAPIA DLA KAŻDEGO

- PROJEKT EKOEKSPERYMENTARIUM z grą on-line


Grupa 7


„W ogrodzie pszczółki czyli hortiterapia dla każdego" – polega na stymulowaniu sensorycznym wszystkich 5 zmysłów. Celem jest pozbywanie się napięcia i stresu poprzez bliski kontakt z naturą oraz obserwację procesu wzrastania roślin, ich kwitnienia i owocowania, a także poprzez doznawanie satysfakcji i zadowolenia z efektów pracy nad pielęgnowaniem roślin.

„Mały Miś w świecie wielkiej literatury” -
Celem głównym projektu jest rozwijanie czytelnictwa we współpracy ze żłobkami, przedszkolami, szkołami podstawowymi, szkołami specjalnymi, szkolnymi świetlicami, bibliotekami szkolnymi i publicznymi w całej Polsce i za granicą.

Plan Daltoński -  to koncepcja polegająca na wdrażaniu do samodzielności w działaniu, podejmowaniu inicjatyw i odpowiedzialności za swoją pracę a także rozwijająca umiejętność współpracy. Najważniejsze filary zasad daltońskich to: odpowiedzialność, samodzielność, współpraca i refleksja. Kluczową ideą planu daltońskiego jest również indywidualizacja procesu nauczania.


LogoBIP

Wyszukiwarka